Back to School // Lisede Hayatta Kalmanın Yolları


school tumblr ile ilgili görsel sonucu


-Her şeyi ertelemeniz veya zamanında yapmamanız sizin için ekstra iş=ekstra stres=ekstra sivilce demek. O yüzden bugünün işini yarına bırakmayın yavrularım.

-Eğer tekrarınızı not çıkararak yapıyorsanız -ki ben öyle yapıyorum- notlarınızı aynı gün içinde çıkarmaya çalışın. Aksi takdirde biriken ve not çıkarmanızı bekleyen bir sürü konu olur ve bunlar can sıkıcı şeyler. Öğrenciyseniz hayatınız biriken tonlarca konu olmadan da yeteri kadar can sıkıcıdır zaten.

-Öğle aralarınız varsa bir dakikalığına bile olsa dışarı çıkmaya çalışın. Temiz hava kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlayacak.


studyspo ile ilgili görsel sonucu

-Anlamadığınız bir şey varsa öğretmenlerinize, arkadaşlarınıza sorun. Yardım istemekten utanmayın.

-İnterneti kullanın. Her şeyi bulabileceğiniz yüzlerce faydalı site var. YGS/LYS çalışırken youtube benim en yakın arkadaşım.

-Öğle yemeğinizi yiyin. Ben öğle yemeğini atlayınca kendime lanet ediyorum. Özellikle sınav/yazılı esnasındaysanız ve karnınız açsa kafanızı yavaşça sıraya koyup ölmeyi dileyebilirsiniz.

-Yanınızda su taşıyın. Ne zaman susayacağınızı bilemiyorsunuz ve susayıp içecek bir şey bulamamak dünyanın en kötü şeyi. Ayrıca su metabolizmanızı hızlandırır ve cildinizi temizler. #waterspo

freaks and ile ilgili görsel sonucu

-Kendinizi hazırlamanız, okul hayatınızın böyle olacağını sanıp hayal kırıklığına uğramanız için lise temalı dizi/film önerileri; Freaks and Geeks, 10 Things I Hate About You, Heathers, Breakfast Club, Perks of Being a Wallflower, Skins, Clueless, Mean Girls falan filan.

planner tumblr ile ilgili görsel sonucu

-Ajandanız olsun. Ödevlerinizi ve yapmanız gereken şeyleri yazarsanız unutmazsınız. Alternatif olarak yapılacaklar listesi de hazırlayabilirsiniz. Yaptığınız şeyin üstünü karalamak ya da kutucuklara tik koymak o kadar zevk verici ki.

-Çantanızı akşamdan hazırlayın. Zaten sabah kalkıp çanta hazırlayabilen üstüne üstlük hiçbir şeyini unutmadan çanta hazırlayabilen oluyor mu? Benim sabahları yapabildiğim tek şey uyanmak ve ölmeyi dilemek oluyor.

blair waldorf  quotes ile ilgili görsel sonucu

-Sıradaki öneri küçük drama queenlerine, küçük Blair Waldorflara geliyor. Dramadan uzak durun. Kısa ve net. Evladım 'classy' olun azıcık. Blair'de classydi dediğinizi duyabiliyorum ama o Blair Waldorf'tu, siz değilsiniz.

-Sevgili 'Canım ders çalışmak istemiyo yeeağğğ' cılar, gidin kasiyer olun o zaman, sizin için bir önerim yok. Poşet istediğimizde küfür etmişiz gibi bakmayın yeter.


-Okul çantanızı düzgün seçin. Bütün yaz hipsterların sırtında gördüğümüz Kankenler okul için ne kadar kullanışlı bilmiyorum ama takana +500 coolluk point katıyor. Onun dışında Asos'un da çok güzel çantaları var, tumblr kızları koşun Asos'a. Ben sırt çantasından yanayım ama kol çantası kullanmak isteyenler için baskılı bez çantalar ya da Pull&Bear'dan Bershka'ya her yerde bulabileceğiniz tote çantaları kullanabilirsiniz. Yukarıya da Asos'da beğendiğim çantaların resimlerini bırakıyorum, dev hizmet.

-Yatakta çalışmayın çünkü :    D.  Nedenini açıklamama gerek yok sanırım. Yatak=5 dakika yatayım kalkınca çalışırım.

studyspo tumblr ile ilgili görsel sonucu

-Tumblr'da studypo, study, study tips taglerine bakın, hayat kurtarıcı şeyler çıkabiliyor karşınıza. Böyle düzenli masalar, renkli renkli notlar görünce çalışma isteğiniz artıyor ayrıca.

-Birkaç yararlı app önerisinde bulunup yazıyı bitiriyorum. Forest (dikkat dağınıklığı için) , Keep (not almak için), quizlet (online flashcardlar için), dualingo (yabancı dil öğrenmek için).

Ay resmen back to school postu yazdım hem de New York Fashion Week esnasındayken. lol.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.