Candice Swanepoel Hamilelik Stili


Annesininin karnından melek olmak için doğmuş, adı bile şekerci dükkanı gibi olan; Güney Afrikalı, 27 yaşındaki Victoria's Secret meleği Candice Swanepoel nişanlısı Hermann Nicoli ile bir bebek beklemekte olduğunu birkaç ay önce açıklamıştı. Hatta kankası Behati Prinsloo ile eş zamanlı bir hamilelik dönemi yaşaması beni üç dürüm yemiş kadar mutlu etmişti. Hatta Behati'nin doğmamış kızını IMG Models şimdiden kapmış diyolaa. Neyse gelelim bunu bizi ilgilendiren tarafına yani Candice Swanepoel'ın hamilelik stiline. Tabi kadın insan sıfatında bir melek olduğundan bizim hamileler gibi evrim geçirip bambaşka bir insana dönüşmüyor ya da "loading %59", "baby on board" gibi baskılı tişörtlerle dolaşmıyor.


             


İşte dünyanın en güzel Candice'i, üstelik hamile! Candice yuvamı yık! Hay maşallllahhhh, kem gözüm kalacak kızın üzerinde diye çok korkuyorum. Ne yürüdüm elin gacısına yaa ama ne yapabilirim dünyanın en sevimli Candice'i ve üstelik hamile. 
Kıyafetleri, stili filan her şeyi unutup ekrana bakıp hamile olmasına rağmen hala nasıl benden zayıf gözükebildiği sorguladım bir süre. Ben de hala iç bacaklardan kurtulmanın yollarını arayayım. Bu iç bacaklardan kurtulmanın tek çözüm yolu kendine asmak galiba, asit dökmekte olabilir bilmiyorum. Yumurtaya can veren rabbim benimkini alır mısın artık? 


 










Gelelim yazının yazılmasını sağlayan fotoğraflara...Uzun süredir gördüğüm en sevimli şey bu kareler olabilir. p.s: ben de crop top giyinince böyle gözüküyorum.


Bu kadının hamile ve mutlu olması beni neden bu kadar sevindiriyor anlamış değilim. Öyle çok farklı parçalarda giymiyor; boho elbiseleri sık sık tercih ediyor olsa da olsun belki üstünde yumurtadan çıkan civciv baskısı olan tişörtleri giyinen birkaç kişinin hayatını kurtarır Candice'in stili. Allahım sana inandım, sana güvendim lütfen beni Candice Swanepoel yap. 











Sabahın 4.30'unda uyku sorunlarının sonucu olarak ortaya çıkan bu 'ne alaka?' yazısı burada sona eriyor. Anladım ki işin içinde gıybet, rüküşlük ya da yakışıklı oğlanlar olmayınca blog yazmak o kadar da zevk vermiyor. Ya da kem gözümün kızın üstünde kalmasından korkuyorum, bilmiyorum. Candice'e ve nişanlısına analı babalı büyüsün yavrınız dileklerimizi iletip aranızdan ayrılıyorum. Onlara sevdanın yolları, bana kutu kutu antidepresanlar...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.