Cannes 2015 Stili // Natasha Poly

Yine haftalar önce olmuş bitmiş bir etkinliği yazıyorum. Cannes Festivali'nde giydiklerini çok beğendiğim Natasha Poly, bu yıl ne giymiş ne giymemiş ona bakacağız. Höff blog da iyice moda bloguna döndü ama ne yapalım. Blog benim değil mi şekerim, istediğimi paylaşırım.

Versace, Michael Kors ve Saint Laurent imzalı üç tasarım giyindi. Hazırlığını, makyajından saçına sürekli olarak instodan paylaştığı için her şeyi o daha red carpetta yürümeden görmüştük. Hadi bakalım besmele çekip başlıyoruz...




Michael Kors

Ah, Tanrım! Natasha Poly'i hep beğenmişimdir ama böyle görünce kıskançlığımda çatlayacak gibi oldum. Ay, nasıl güzel... Fiziğim Natasha Poly'e o kadar çok benziyor ki sadece Natasha'yı enine ikiye bölüp parçalarını yanyana birleştirmemiz gerek. Bakışlarındaki yılanlığa, sinsiliğe falan bayılıyorum. Zarif ve güzel; paçozluktan ve görgüsüzlükten uzak olduğu için Michael Kors tasarımlarını beğenmesem de (büyük ihtimalle gittiğim her yerde en az üç çakma MK çanta görmemden dolayı) demek ki sorun Michael Kors tasarımlarında değil, onları giyinenlerdeymiş.



                                                                   Atelier Versace

Umarım yazı bitene kadar kıskançlıktan kendimi kesmem. Sanırım bilinçaltım beğenmediğim tasarımcıların tasarımlarını beğendirerek bir oyun oynuyor bana. Bu kadın neden bu kadar güzel ? Ay Kendall, Gigi, Cara falan gelsin de model nasıl olunurmuş Natasha ablalarından ders alsınlar. Natasha yine şık ve muhteşem...




                                                                   Saint Laurent

Kalbimden vuruldum. Ay nasıl güzel... Giydiği tasarımların arasından en beğendiğim Saint Laurent imzalı bu elbise oldu. Şık, elit, zarif ve minimalist. Tam Saint Laurent tarzı... Natasha'nın 'ufacık bacak dekoltemle bile donumda sallarım sizi heheyy' bakışları ise beni benden alıyor. Yaa ben bu elbiseyi giymek istiyorum.


Ay saçındaki kurdeleye, sırtındaki dekolteye bak... Gerçekten kıskançlıktan kendimi keseceğim şimdi. İncecik belini kırmak istiyorum ama ya karmamı kötü etkilerse ? Neden bu kadar muhteşemsin, Natasha ?

 Natasha Poly kimdir kim değildir öğrenmek için de bir yere tıklamayın ben anlatıyım kısaca. Kendisi 29 yaşında bir Rus ve Gucci, Prada, Blumarine, Chanel, Miu Miu, Alexander McQueen gibi yüzlerce tasarımcı ve marka için yürümüş, boy boy Vogue kapakları çıkmış bir model ablamız. 

Eveet, Natasha Poly'nin Cannes ve amfAR stili böyleydi. Yenge de erik gibiymiş yalnız..

Bisous chaton...



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.