Back to School // Saç Stili Önerileri

Okulların açılmasına bir buçuk gün kala son bir back to school yazısı yazmak istedim. Diğer yazıda çantalardan vs. bahsetmiştim. Bu yazıda da kısaca okula giderken yapılabilecek saç modellerinden bahsetmek istedim. Ama sürekli Instagram/Tumblr'da gördüğümüz saç modellerinden.

-İkili/Dörtlü Dutch Braid Yıllardır olan bu saç modelini birden tüm dünyada görmemizin tek suçlusunun Kim Kardashian olduğuna inanıyorum. Çünkü o ve Kardashian ailesinin diğer üyeleri yapmaya başladıktan sonra Youtube 'Kim Kardashian Inspired' hair tutorial videoları ile doldu. Her neyse okul için, selfie çekmek için, instagrama atmak için, cool gözükmek için gayet uygun bir saç stili.



-Yarım Topuz Bu saç stilini başımıza kim çıkardı bilmiyorum ama hiç şikayetçi değilim. Çünkü; herkese yakışıyor, ecnebinin messy babaannemin saçaklı dediği şekilde gezmeye bayılıyorum, beş saniyede +100 coolluk point katıyor. Yani okula gidecekseniz hiç kalkayım düzleştireyim filan uğraşmayın, bir topuzla bitirin işi.



-Space Buns Bunu da tumblrdaki pale kızlarımız başımıza sardı. 2014-2015'te bunu yapmayanı dövüyolardı. Şimdi sokakta birkaç ergenden başka kimseden görmüyorum ama ben yine de yazayım. Ne alaka bilmiyorum ama oversized sweatshirtlerle çok şirin oluyo bence bu saç stili.



Tumblr/Instagram inspiredımsı saç stil yazısı bu kadardı. Bu iki dakikada yapabileceğiniz model önerileri için bana daha sonra teşekkür edebilirsiniz. Gerçi zaten her yerde gördüğümüz, yapmayanın dövüldüğü bu modeller ne işinize yarayacak onu da bilmiyorum. Neyse siz yine de yapın, hepsi kolay zaten, trend diye yedirirsiniz.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.