Hala Şansın Var

'Ünlü sanatçı hamileliğinde aldığı 30 kiloyu nasıl verdi?' 'Yiyerek kilo verme yöntemleri' '3 ayda 25 kilo verdi' 'Ünlü oyuncunun inanılmaz değişimi' gibi başlıklar beni müthiş motive etse de üç saniye filan sürüyor. Ondan sonra dürüm mü yesem döner mi diye düşünürken buluyorum kendimi. Bütün o bol su iç(su içmeyi unutuyorum insan su içmeyi nasıl unutur?), tatlı yerine taze meyveli yoğurt ye(ehehe tatlıyı sufleden sonra mı yiyeyim), 21 gün tatlı yeme(21 gün :  D),  yemek yeme(bunu nasıl akıl edemedim) şeklindeki tavsiyeler dışında iç bacak götüren, göbek yaktıran müthiş sır ve tavsiyelerinizi de beklerim. Ama en önemli nokta tabiki azim, motivasyon, istikrar, hırs! Kraliçe Kate Moss'un "Hiçbir şeyin tadı zayıflık kadar güzel değildir." şeklindeki özlü sözünden sonra beni en çok motive eden bu modellerin kilo değişimleri oluyor. E paylaşmak ise güzel bir şey olduğundan sizler için bütün o götü göbeği eritip bugün oldukları ince belli yılanlara dönüşen modelleri-bazılarında tam tersi olmuş- derleyip topladım.

Chanel Iman

Chanel'in evrimi biraz tersine olsa da...




Doutzen Kroes




Natasha Poly




Sara Sampaio




Catherine McNeil




Behati Prinsloo




Kia Low




Aliyah Galyautdinova

Hobaaaaa!

 




Eva Minaeva





Karl Lagerfeld

Model olmasa da Karl amcanın dönüşümü dillere destan





Ondria Hardin

Bu iç bacak nasıl gidiyor?!!!!!?!?!?





Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.