VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW 2015

Yeteeeeerrrrr, bıktım her yıl bu melek yüzlü şeytanların hoplayıp zıplamalarını görmekten... Son iki yılda olduğu gibi bu yılda VSFS leşti. Şüşko Gigisinden ayağı takılan Kendallına, 'bu ne aq' diye katılmaktan vazgeçen Rihannaya kadar fiyaskoydu. Dünyanın en seksi şovuna poğaça yanaklı Selena Gomez çıkarılır mı allah aşkına ya? Yooo, kendim şüşkoyum diye bok atmıyorum, ne alakası var. Ben bu post bittiğinde de ölücem behlül






6 bölümden oluşan defilenin Ice Angels teması en beğenmediğim oldu. Uzun bacaksa uzun bacak, popoysa popo, adı bile şekerci dükkanı gibi olan melek gibi melek Candice'e bunu giydirmeye utanmadınız mı? Candiceciğim sen fantasy bralara layıksın. Bunları giydirmek için neden bu kadar uğraşıyorlar anlamıyorum zaten tüm dünya bunlar çıplak görmek istemiyor mu?






Defilenin en beğendiğim -pardon tek beğendiğim- kısmı Maria Borges oldu. İşte melek gibi melek...




Allahım al canımı da kurtulayım, al al all! Bu Kendall Jenner daha kaç defileyi mahvedecek? Ne yapsa, ne giyse olmuyor. O sahnede eğretisin Kendall. Boring. So boring... Aklımı çıldıracağım. Bu ayı bacaklı da manken oldu ya.. Gigi Hadid'in yürüyüşünü izlemek yerine serçe parmağımı koparsam daha az acı çekerdim. Bu kız düz yolda yürüyemiyor Zayn'e nasıl yürüdü acaba. 





Biz Behati diye beklerken meşhuuur Fantasy Bra Lily'e nasip oldu. Kadında 1 gr bile yağ yok o giymesinde ebem mi giysin ? Beni kanatlardan daha çok cezbediyor böyle taşlı pullu şeyler. Hof hep piremses olmak isterken börek pide filan seven birine dönüştüm. Bu sıska kaşarları da beni de allah kahretsin. :((( Kıskanmak değil de bu kadar pahalı bir şeyi giymek nasıl olurdu acaba?? (düşünemedim) Detect the fakir, Jarvis! Kaç para oğlum bi fantasy bra? Kaç kişiyi organ mafyasına satmam gerekir? Hangi organ kaç para??






Ne bu? Bu mu feşın. Bu mu feşın anlayışınız. Bir de hoplayıp zıplıyorlar sanki biz bilmiyoruz sizin ne şeytan olduğunuzu pis yılanlar. İyi ki Victoria's Secret'ın hiç bir ürünü hiç bir şekilde ilgimi çekmiyor. Daha fazla konuşamıycam... Sen koskoca VS'sin neden NEDEN?!?




Ay yeter içim şişti... Daha fazla katlanamayacağım, canevim ciğerim yanıyor...Bu yelloz show aman VS Fashion Show'da böyleydi. Umarım mutlusunuzdur ben gidip kafamı fırına sokucam.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.