MTV VMAS 2015 Stili

Neredeyse 10 gün önce gerçekleşen VMAs'i her zaman olduğu gibi çok fazla konuşacağımızdan emindim ama en fazla Kanye yine sahneye fırlayıp "durun bu ödülü bu alamaz" filan der diyordum ama gel gör ki yok o ona bitch demiş, aa bu president olmak istiyormuş gibi dedikodulara uyanmıştım o sabah.

Neyse daha fazla uzatmadan kim ne giymiş, ne yapmış başlıyorum anlatmaya.





Yeezus ve damacanaya benzeyen eşi Kim ile başlıyoruz.  Kim geçen hamileliğinde olduğu gibi genişlemeye devam ediyor, Balmain elbisesini üç kez küçültüp, normal bir manken üzerinde hayal edersek fena bir elbise değil. Kardashianlar ile ilgili kabullenemediğim üç şey var: 1- Kylie'nin benim yaşımdayken kendinden 10 yaş büyük, çocuk sahibi bir adamı avlaması. 2- Zengin olmaları. 3- Kanye.
Şimdi bir de ailecek White House'a otururlarsa kendimi keserim kıskançlıktan.




Kylie, there's something ezik about you, there's something paçoz about you don't you agree ?  Daha geçen ay 18 olmadı mı bu kız şu hale bakın. Kurbağaya benziyor. Balmain elbisesine diyecek kötü bir şeyim yok ama o saç, o makyaj, o estetikler...





Taylor Swift geceye kankalarıyla katıldı. Ashish tasarımı iki parça kıyafetini beğenmedim. Zaten Taylor'ın VMAs'de beğendiğim bir şey giydiğini de hatırlamıyorum. Bizimla değil...





Paçozluk beni yavaş yavaş öldürüyor mesela şu an %68 ölüyüm. Zaten yazının burasına kadar aşırı paçozluktan nasıl aklımı yitirmedim diye düşünmekten aklımı yitireceğim. Poğaça suratlı Selena Gomez, Calvin Klein imzalı elbisesi ile gün teyzesi gibi gözükenlerden. Allah en son yürü ya kulum dediğinde kendisi 11 aylıktı sanırım. Bu maşalı saçlarla da zor o iş... Filler çok üzülünce üzüntüden ölebiliyorlardı değil mi ben de paçozluktan öleceğim şimdi.





37 yaşında gözüken Demi Lovato'nun, Nicolas Jebran elbisesi ile elbisenin boyu hariç bir sorunum yok. Ama o makyajla altın günü teyzesine dönüşmüş. Bu celebritylerin paçozluğu beni yoruyor, yazı bitince kendimi derin dondurucuya kilitlemeyi düşünüyorum.





2012'de kurtulduğumuz, şimdi ise sadece 13 yaşındaki kızlar için tolerans gösterdiğimiz uçları mor, yeşil, pembe vb. renkli saç trendi VMAs'de karşımıza çıkıyor. Şimdi bu paçozluk değil de ne? Ah benim bu tören için ne beklentilerim vardı ama bütün hayal, heves ve beklentilerim gibi bu beklentilerim de adeta fırlatma sırasında patlayan Antares roketi gibi infilak ettiler. Buz patencilerinin giydiği kostümlere benzeyen elbisesi ile onu üç hayır ile yolluyoruz.




FKA Twigs şahaneleştikçe şahaneleşiyor. İşte siyahsa siyah, dekolteyse dekolte. Atelier Versace imzalı elbisesi ile oldukça seksi gözüküyor, coolluktan ölüyor. Higher than a motherfucker dreaming of you as my lover Twigsciğim.




Gördüğünüz gibi ne varsa model milletinde var, ne varsa siyahta var. Siyah giyineceksen böyle giyineceksin Selenacığım gel öğren. Alexandre Vauthier markalı elbisesi içinde o kadar harika gözüküyor ki bakışlarındaki sinsiliği, yılanlığı görmezden geleceğim.





Amy Winehouse'un ölümünden ve Amerikan müzik piyasasının Arctic Monkeys'i keşfetmesinden sonra müzik dünyasının başına gelen en kötü şey olabilir Justin Bieber. Oksijen suyu ile saçını açtıran 14 yaşındaki kızlara dönmüş.


Bir VMAs törenini daha devirdik. Seneye buluşmamak dileğiyle. Ben de bir celebritye daha katlanacak hal kalmadı.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.