NYFW // Freedom Lip Sync


Modern topmodeller toplanıp New York Fashion Week kapsamında George Micheal'ın 90'lar hiti Freedom'a playback yapıp bir video çekmişler. 
Bilen bilir Victoria's Secret her yıl moda şovu sonrası çeker yayınlar bunlardan. Büssürüüü melek toplanır 'yaşasın ne kadar motoruz' 'bak popolarımız ne kadar sıkı' diye zıplayıp hoplarlar. Ben de hasetliğimden ötürü böyle şeylerden nefret ederim. Ama bu sefer istisnai bir durum söz konusu. Zerre hasetlenmedim, izlediğim dakikalar boyunca kimseye lanet okumadım. Bana da şaşırtıcı geldi ama aksine 'allam ne kadar canlılar!' 'yaşasın gençlik!!' 'live fast die young be wild have fun' falan demeye başladım. Zaten Anna Ewerscığımın, Joan Smallscuğum içinde olduğu şeye kıyıp da bela okuyabilir miyim ben? 
Sizi videonun linki ve durup dururken bikini giyip sokakta zıplama, dans etme isteğiyle başbaşa  bırakıyorum.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.