Eylül-Ekim 2016 Yabancı Dizi Takvimi

Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar...
Hepimizin yani en azından benim delice merak ettiği dizilerin başlama tarihlerinin bir listesini benim gibi onlaaarrrrcaaa dizi izleyen ama tarihlerini aklında tutamayanlar için yaptım. Ay tamam itiraf ediyorum kendim açıp bakarım diye yaptım.

Masters of Sex - 11 Eylül
American Horror Story - 14 Eylül
Agents of S.H.I.E.L.D. - 20 Eylül
New Girl - 20 Eylül
This Is Us (Yeni) - 20 Eylül
Scream Queens - 20 Eylül
How to Get Away With Murder - 22 Eylül
Once Upon A Time - 25 Eylül
Quantico - 25 Eylül
Marvel's Luke Cage (Yeni) - 30 Eylül
Shameless - 2 Ekim
Westworld (Yeni) - 2 Ekim
Conviction (Yeni) - 3 Ekim
Frequency (Yeni) - 5 Ekim
DC's Legends of Tomorrow - 13 Ekim
Falling Water (Yeni) - 13 Ekim
Jane the Virgin - 17 Ekim
Black Mirror - 21 Ekim


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.