US Vogue September Issue Rezaleti

Derdini s*kiyim konulu bir yazıyla karşınızdayım. Size şahsıma yapılan bir saygısızlığı anlatmak için burada toplanmış bulunuyoruz. 11 Ağustos 2016 Vogue September Issue rezaleti. Her yıl o September issue alınır çünkü gelecek yılın trendlerini, defilelerde neler görebileceğimizi belirler, öngörür o sayı.

Şimdi saygısızlık kısmına geliyorum. Kapakta bu köylünün yer alması.



Yerini alabilecek kodlama yapan ve bursluluk programı başlatan Karlie Kloss, kısa oyunculuk kariyerindeki en önemli rollerinden birini Suicide Squad'da oynayan Cara Delevingne hatta Taylor Swift'i yılan ilan eden Kim Kardashian bile yer alabilirdi. Ama Kendall'ın Instagramda milyar like alan yüzü uygun görüldü.
Hayatımda gerek duyduğum tek şey bir gün reality showda model olmaya karar vermiş bi kızın annesinin onun için kariyerini satın almasının nasıl lanse edilirse edilsin ilgi çekici hiçbir yanı yok. Kültür nerede, yeni yüzler nerede, çok çalışmanın ve başarıya tırmanışın öyküleri nerede???
Artık tamamen kengikengikengikengi'den ibaret olan Vogue'un editörü Miranda Priesly olsaydı bu acılar başımıza gelmezdi. Allaahııııım ne büyük acılar bunlarrrr! 
Kısaca burada hakeden birinin kapakta yer alması gerektiğini savunuyorum. Nerde benim Vogue kapağım?? Anna Wintour sen görüceksin oğlum işini elinden alıcam senin!! Çoluğunu çocuğunu aç bırakıcam büyü yaptırcam sana!!!!! Azzedine Alaia demişti zamanında da kimse dinlememişti.
Bari şu kızı bi yardım kuruluşuna falan üye yapın, film de falan oynatın da röportajlarda instagram takipçileri ve diğer tüm modeller, tüm DÜNYA gibi ne kadar çok çalışmasından başka bahsedecek bir şeyleri olsun. Kardeşini kapak yapsaydınız hiç değilse ruj muj satıyor.



Ay kim bu fotoğraflara bakıp 'İŞTE BU ! İŞTE YAKALADIK!!!!' falan diye tepki verdi, bu freakshow kimin fikriydi çok merak ediyorum. Ay valla korkunç.

Grace Coddington bunlara bakıp ağlıyor, Anna Wintour'a küfür ediyor evinde.

Çok iyi bir insan olduğum-kötü şeyler hep minnoş kalpli insanların başına geliyor-için ikonik September Issueları aşağı bırakıyorum.

 

  

Derdini s*kiyim yazısı burada sona eriyor. Ay napalım benim de dertlerim böyle. Akşam yemeğinde salata mı yiyim elma mı diye düşünürken dürüm sipariş ediyorum, K*ndll Jenner, US Vogue'un kapağına çıkınca intihara teşebbüs falan ediyorum öyle yani.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.